Privatpersoner
Frågor och svar
Hur gör jag en beställning från er webbshop?
Du går in på ergofinland.se, väljer de produkter som du önskar. Sedan går du vidare till köpkorgen och väljer leveranssätt samt betalning.
Finns alla produkter på lager?
Ja och nej. Vi har de mesta av våra produkter på lager i Finland. Vissa
produkter är beställningsvaror vilket du ser innan du gör ditt köp.
Är produkterna hållbara och var är de tillverkade?
Vi försöker alltid hitta inhemska tillverkare för våra produkter och har även egenutvecklade produkter. Det är viktigt för oss med hållbara produkter som tillverkas med bra och smarta miljöval. Våra ledord inom produktutveckling är ansvar, ekologi och hälsodesign.
Finns det några förmånliga erbjudanden för nya kunder?
Ibland har vi kampanjer på vissa produkter, kontakta oss gärna för särskilda behov.
Kan jag få rådgivning om vilka produkter som passar bäst för mitt behov?
Ja, självklart. Våra experter finns tillgängliga att hjälpa dig. Här hittar du kontaktinformation.
Hur fungerar leveranserna och fraktkostnaderna?
Kan jag returnera eller byta en produkt om den inte uppfyller mina förväntningar?
Om du inte är nöjd med din produkt, kontakta oss direkt så löser vi det.
Finns det några garantier på era produkter?
Ja, vi har allt från 1 år till 5 års garanti på våra produkter. Du hittar information för varje enskild produkt under produktbeskrivningen.
Kan jag få skräddarsydda lösningar för mitt hem eller kontor?
Ja, vi kan hjälpa både privatpersoner och företag att bygga upp hemmakontor och kontorslandskap.
Gårera produkter att leasa eller hyra?
Ja, kolla konceptet USELY.se
Hur kan jag hålla mig uppdaterad om era nya produkter och erbjudanden?
Signa upp dig i footern, så skickar vi information till dig.
Återförsäljare
Frågor och Svar
Hur kan jag bli en återförsäljare av era lösningar?
Mejla oss på info@ergofinland.com,
eller kontakta oss här
Levererarni internationellt?
Ja!
Finns det några minimumkrav för att bli en återförsäljare?
Nej. Däremot vill vi ha ett möte med våra nya återförsäljare innan ni är i
gång.
Hur fungerar leveranserna och fraktkostnaderna?
Ni får en prislista av oss vid uppstart. Vi levererar allt från Finland, och lagervaror levereras inom 2-3 dagar.
Kan jag få stöd med marknadsföring och försäljning som återförsäljare?
Vi ger allt det stöd som vi kan för att hjälpa er i en säljprocess i form av kunskap, produktgenomgång etc. Marknadsföring är en separat diskussion beroende
på hur vårt samarbete ser ut.
Kan jag få hjälp med teknisk support för produkterna?
Ja, självklart!
Kan jag få skräddarsydda lösningar för min verksamhet?
Absolut.
Kontakta oss